La Piscina de Roses revalida la bona valoració dels seus usuaris obtenint una nota de 8’1

La Piscina de Roses ha dut a terme entre els passats 2 i 16 de novembre, l’enquesta de satisfacció que realitza anualment per conèixer la valoració que tenen els seus abonats i usuaris de l’equipament i serveis que ofereix, amb l’objectiu de poder millorar any rere any.

La puntuació de mitjana assolida, amb un total de 351 qüestionaris recollits, ha estat d’un 8,1 sobre 10.

Aquest resultat és valorat molt positivament per l’equipament i l’Ajuntament de Roses, atès que es manté estable respecte anys anteriors (8,2 l’any 2017, 8,1 el 2016 i 7,9 el 2015), i verifica el bon estat de l’equipament i la qualitat dels serveis que aquest ofereix a la ciutadania, donant resposta amb nota a les necessitats dels seus usuaris en la pràctica esportiva, hàbits saludables, entreteniment i socialització.

Del total de vint-i-tres aspectes valorats, el tracte rebut pels monitors de les activitats és el què assoleix la valoració més alta, considerada excel·lent amb una puntuació de 9, mentre que dotze aspectes més aconsegueixen un resultat molt bo, amb puntuacions per sobre dels 8 punts. Entre aquestes, es troben la metodologia de les activitats, el tracte i la informació rebuts pel personal de recepció, l’horari d’obertura, els accessos i aparcament, la diversitat i originalitat de les activitats, la neteja, l’estat de manteniment i material, o la zona spa, entre d’altres

Dels apartats restants, tots ells superen la puntuació de 7, inclòs l’apartat que avalua la comoditat dels vestidors, únic punt que rebia puntuacions inferiors en anys anteriors. El valor de referència acceptat en el sector de piscines cobertes de característiques similars a la piscina de Roses, se situa en els 7 punts sobre 10, dada que ratifica la bona qualitat de l’equipament rosinc i la consolidació de la percepció de qualitat del servei per part d’abonats i usuaris.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ajudarà ara els responsables de la Piscina a cercar les millores que es puguin dur a terme. Així, per exemple, s’ha fixat treballar per millorar les opcions horàries de les activitats dirigides a partir de gener i la introducció a curt termini de novetats que contribueixin a la diversitat de l’oferta existent. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia.

Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals i articles de botiga de la Piscina, com ara banyadors, dessuadores i motxilles.

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar